Εκδρομές

102

ΣΤΗ ΣΤΥΜΦΑΛΙΑ

Την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013 πραγματοποιήσαμε μονοήμερη εκδρομή στη Λίμνη Στυμφαλία, στο Μεσίνο, στην ορεινή Κορινθία. Επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στη Λίμνη Δόξα, μέσα από μια διαδρομή με έλατα και άγρια φύση καταλήξαμε στο Φενεό, στο Μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου με το <<Κρυφό Σχολειό>> που σώζεται μέχρι σήμερα. Ακολούθησε γεύμα στα Τρίκρηνα σε παραδοσιακή ταβέρνα με πολύ γλέντι και χορό.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ….ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ 2013

Το Σαββατοκύριακο 19-20 Οκτωβρίου 2013 πραγματοποιήσαμε το ετήσιο προσκύνημα μας στην Τήνο. Δύο πούλμαν, μια παρέα από ενενήντα οκτώ άτομα , με ευλάβεια για να ζητήσουμε την στήριξη της Μεγαλόχαρης σε κάθε βήμα της ζωής μας.
Αφού ανηφορίσαμε για την Ευαγγελίστρια, αναζητώντας την Χάρη και την Ευλογία Της. Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για τον γύρο του νησιού με ξεναγούς μας τον Νεκτάριο και την Τζωρτζέλα, όπου καταλήξαμε στο μοναστήρι της Κυρά –Ξένης. Τελέσαμε την καθιερωμένη αρτοκλασία υπέρ υγείας των παρευρισκομένων και των απανταχού Χαλκηνών, και φίλων αυτών.
Στο δείπνο που ακολούθησε με την ζωντανή μουσική του μέλους μας Απόστολου Βερβέρογλου, προσφερθείς αφιλοκερδώς, στο πολυτελές εστιατόριο Φραγκίσκες, με πολύ χορό και τραγούδι, μείναμε μέχρι αργά τις πρώτες πρωινές ώρες. Το χορευτικό συγκρότημα Διόνυσος μας τίμησε με την παρουσία του και όλοι μαζί ,αυτοί και εμείς χορεύοντας και τραγουδώντας, κλείσαμε την παραλιακή λεωφόρο επί πενήντα πέντε λεπτά. Με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα άλλαξαν κατεύθυνση, διερχόντουσαν από την περιφερειακή οδό.
Και του χρόνου.

***

Το χορευτικό συγκρότημα » Διόνυσος » από την Θεσσαλονίκη μας τίμησε με την παρουσία του και όλοι μαζί ,αυτοί και εμείς χορεύοντας και τραγουδώντας, κλείσαμε την παραλιακή λεωφόρο επί πενήντα πέντε λεπτά. Με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα άλλαξαν κατεύθυνση, διερχόντουσαν από την περιφερειακή οδό.Συγχαρητήρια στον Πολιτιστικό Χορευτικό Σύλλογο Διόνυσο, στα παιδιά και στη χοροδιδάσκαλο κ. Ευαγγελία Καρακούτα.
Και του χρόνου πάλι μαζί ν΄ανταμώσουμε.

** Η ΧΑΛΚΗ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ 2013 **

Στις 6 Ιανουαρίου 2013, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος γιορτάσαμε τα Θεοφάνεια με μια μονοήμερη εκδρομή στον Πόρο. Μέσω Κορίνθου φθάσαμε στο Γαλατά Τροιζηνίας, στον ναό του Αγ. Νικολάου.

Παρακολουθήσαμε την λειτουργία του Μεγ. Αγιασμού και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στην παραλία για την τελετή της κατάδυσης του Τίμιου Σταυρού. Προσκυνήσαμε και προσευχηθήκαμε στην εικόνα του Αγ. Νικολάου, που είναι άρρηκτα δεμένος με την Χάλκη μας και το Σύλλογο μας, αφού είναι ο πολιούχος και προστάτης μας. Πήραμε την ευλογία του παπά-Γιάννη Τσάκωνα, ο οποίος με πολύ αγάπη και μεγάλη συγκίνηση μας υποδέχθηκε, ανέφερε ότι πριν δύο χρόνια είχε επισκεφθεί την ωραία μας Χάλκη και την Ιερά Θεολογική Σχολή και τώρα είχε την χαρά να φιλοξενεί τους Χαλκηνούς, που με δύσκολες καιρικές συνθήκες, είχαν το θάρρος να έρθουν και να γιορτάσουν μαζί του τα Άγια Θεοφάνεια και σημείωσε πως ήταν θέλημα Θεού να γίνει αυτό το προσκύνημα και η συνάντηση «της Χάλκης» στην εκκλησία του Αγ. Νικολάου Τροιζηνίας.

Κατόπι περάσαμε τον μικρό Βόσπορο του Σαρωνικού με φέρρυ-μπώτ για τον Πόρο, το τόσο γραφικό νησί με πολύ πράσινο, κάναμε τον γύρο του νησιού, επισκεφθήκαμε τη Μονή Ζωοδόχου Πηγής, όπου μας ξενάγησε ο π. Λουκάς και στη συνέχεια γευματίσαμε σε παραλιακό εστιατόριο του Πόρου με μουσική, κιθάρες και χορό.
Και του χρόνου.

…ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ 2012

Οκτώβριος! Ο μήνας του καθιερωμένου προσκυνήματος μας στην Μεγαλόχαρη της Τήνου, για να προσευχηθούμε και να ζητήσουμε την ευλογία της στον δύσκολο αγώνα της ζωής μας, για να ανάψουμε ένα κερί στη Χάρη της και έτσι να εκπληρώσει καθένας το δικό του τάμα.
Ξεκινήσαμε το Σαββατοκύριακο 13 – 14 Οκτωβρίου 2012 , με ένα πολύ καλό καιρό, με λαχτάρα για την χάρη της Παναγιάς και παρ΄όλες τις δυσκολίες της εποχής συγκεντρωθήκαμε ενενήντα επτά άτομα δύο πούλμαν Χαλκηνοί , φίλοι της Χάλκης.
Μετά το προσκύνημα στη Ευαγγελίστρια ακολούθησε περιήγηση και ξενάγηση με πούλμαν στα χωριά της Τήνου με τελικό σταθμό τον Πύργο.

Εκεί επισκεφθήκαμε το Μουσείο Μαρμαροτεχνίας και ξεναγηθήκαμε στην τέχνη του μαρμάρου και της μαρμαρογλυπτικής.Θαυμάσαμε τα εκθέματα και παρακολουθήσαμε προβολές πάνω στην κατεργασία του μαρμάρου.
Περιπλανηθήκαμε στα σοκάκια του Πύργου, όπου καταλήξαμε στην πλατεία Χαλεπά του χωριού με τον γέρικο πλάτανο, τα παραδοσιακά καφενεδάκια και την περίτεχνη μαρμάρινη στάση λεωφορείων, η οποία κατασκευάστηκε και φιλοτεχνήθηκε απο του ντόπιους μαρμαράδες .
Ακολούθησε δείπνο με ζωντανή μουσική και το γλέντι μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Την επόμενη μέρα προτού ξεκινήσουμε για το ταξίδι της επιστροφής μας κάναμε μια περιήγηση του νησιού από την νότια πλευρά και στη συνέχεια τελικός προορισμός μας ο Πάνορμος, όπου ήπιαμε τα ουζάκια μας.

Φθάνοντας στο τέλος της προσκυνηματικής μας εκδρομής, όλοι μας εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας ως ευλαβείς προσκυνητές στο πρόσωπο της Παναγίας να την ευχαριστήσουμε, που μας αξίωσε να επαναλάβουμε και φέτος αυτό το προσκύνημα.

ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ 2012

Ημέρα των Θεοφανείων με το Σύλλογο μας παρά το βροχερό καιρό και τις άσχημες καιρικές συνθήκες με ένα πούλμαν γεμάτο από Χαλκινούς, μέλη και φίλοι της Χάλκης, με πολύ αγάπη και κέφι βρεθήκαμε στα Λουτρά της Ωραίας Ελένης, έξω από την Κόρινθο. Μετά το προσκύνημα στην εκκλησία του Αγ. Κωνσταντίνου και την κατάδυση του Τίμιου Σταυρού, κατευθυνθήκαμε για βόλτα και καφέ στην παραλία Κόρφο του Σοφικού, μια γραφική περιοχή με πολλά πεύκα. Το μεσημεριανό γεύμα το απολαύσαμε στην ταβέρνα του Σπύρου, στα Λουτρά της Ωραίας Ελένης με τραγούδι, χορό και πολύ κέφι μέχρι αργά το απόγευμα. Με τις καλύτερες εντυπώσεις αναχώρησαν όλοι και ευχήθηκαν και του χρόνου πάλι μαζί.

Προσκύνημα στην ΤΗΝΟ 2011

Ένα προσκύνημα, ένα καθήκον στη Μεγαλόχαρη.
Μέσα στην πορεία της ζωής με τα τόσα προβλήματα, αγωνιζόμαστε όλοι μας. Ο καθένας ζητά βοήθεια από την Παναγία μας.
Ετσι το Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011 ξεκινήσαμε για ένα διήμερο για την Τήνο. Φθάσαμε στο νησί και ανηφορίσαμε αναζητώντας την χάρη και την ευλογία της Παναγίας.
Η όλη διαδρομή γέμισε τις ψυχές μας ηρεμία και γαλήνη.

«» Τριαντάρος «»

Μετά το προσκύνημα, το απόγευμα αναχωρήσαμε για την εκκλησία των αποστόλων Πέτρου και Παύλου στην τοποθεσία Τριαντάρο. Δεχθήκαμε την ζεστή φιλοξενία του αιδεσ. πατέρα Αντωνίου Σταθόπουλου , του εκκλησιαστικού συμβουλίου και των ενοριτών του χωριού, που μας υποδέχθηκαν με παραδοσιακά εδέσματα καφέ και τσίπουρο. Ο πρώην Δήμαρχος Τήνου, φιλόλογος κ. Σάββας Εμμ. Απέργης μας ανέπτυξε το ιστορικό της εκκλησίας και του Τριαντάρου.
Τελέσαμε αρτοκλασία υπέρ υγείας όλων των μελών , φίλων και απανταχού Χαλκηνών. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο μοναστήρι της οσίας Πελαγίας. Το βράδυ ακολούθησε γλέντι στο εστιατόριο «Ανατολή του Πόρτο» με ζωντανή μουσική .

Την επόμενη μέρα επισκεφθήκαμε τον Πάνορμο για βόλτα και ουζάκι προτού πάρουμε το δρόμο της επιστροφής. Επειδή όλα τα ωραία τελειώνουν γρήγορα έτσι και αυτό το προσκύνημα έφτασε στο τέλος του. Και του χρόνου να΄μαστε καλά .

## ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ ##

Ο Σύνδεσμος μας διοργάνωσε στις 30 Ιουνίου 2011 ένα επταήμερο προσκύνημα- ταξίδι στην Κων/πολη.
Μέλη και φίλοι του Συνδέσμου μας συμμετείχαν σ΄αυτό. Για πολλούς απ΄αυτούς ήταν η πρώτη φορά.
Επισκεφθήκαμε τα σύμβολα της Ελληνικής Ορθοδοξίας ξεκινώντας από το Φανάρι, την Αγ. Σοφία, Παναγία Βλαχερνών, Βαλουκλή, για να τα ξαναδούν οι μεγαλύτεροι και να τα μάθουν οι νεώτεροι. Στις μέρες αυτές αν και λίγες, οι εναλλαγές των παραστάσεων ήταν πολλές και διαφορετικές.
Η συγκίνηση όλων μας ήταν έντονη, όταν επισκεφθήκαμε την ερατεινή μας Χάλκη και την Πρίγκηπο. Ολοι οι συμμετέχοντες έμειναν ευχαριστημένοι.
Ευχαριστούμε την κ.Αλεξάνδρα και τον ξεναγό κ. Yuksel για την άριστη ξενάγηση του.

*****ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΝΟΥ 2010*****

2-3 Οκτωβρίου 2010. Το Σαββατοκύριακο αυτό αφιερωμένο στη Μεγαλόχαρη της Τήνου. Το καθιερωμένο ετήσιο προσκύνημα στην Παναγία μας με ευλαβικότητα για να ζητήσουμε την στήριξη σε κάθε βήμα της ζωής μας.

Κατά το απόγευμα ανηφορίσαμε για το Μοναστήρι της Οσίας Πελαγίας και αφού προσκυνήσαμε κατευθυνθήκαμε στην Στενή, στην εκκλησία του Αγίου Αντωνίου όπου το περίτεχνο τέμπλο, ο Άμβωνας καθώς και πολλά άλλα ιερά σκεύη είναι φερμένα από την Πόλη. Στην ξενάγηση που μας έκανε ο Επαρχος Τήνου ο κ. Ραφαήλος Μωραΐτης μας είπε ότι το τέμπλο ήρθε από την Πόλη από την εκκλησία του Χριστού. Εικάζετε δε, ότι αυτή η εκκλησία (η το Μοναστήρι) πρέπει να ήταν στο Σισλί, ή στην Πρώτη, ή στην Αντιγόνη, ή στην Πρίγκηπο. Το έφερε στην Τήνο κάποιος Φρανπασχάλης. Επειδή το Τέμπλο ήταν μεγάλο, χωρίστηκε, και τα 2/3 του Τέμπλου είναι σ’αυτήν την εκκλησία και το 1/3 σε μοναστήρι του Ξυλοκάστρου Κορινθίας.

Εδώ τελέσαμε κατανυκτική παράκληση και αρτοκλασία υπέρ υγείας όλων των μελών και φίλων και απανταχού Χαλκηνών υπό του ιερέα Αγγέλου Τζαουλίνου και του διακόνου Αντωνίου Τζαουλίνου αντί του εφημερίου Πατέρα Νικολάου Μαραγκού. Δεχτήκαμε την ζεστή φιλοξενία από τους ενορίτες της Στενής, τους ιερείς και τον έπαρχο κ. Ραφαήλο Μωραϊτη, που μας καλωσόρισαν με τα παραδοσιακά εδέσματα και τσίπουρο.
Το βράδυ ακολούθησε γλέντι στην παραδοσιακή ταβέρνα <<Ανατολή στο Πόρτο>>.

Την επόμενη μέρα προτού ξεκινήσουμε για το ταξίδι της επιστροφής μας, κάναμε μια περιήγηση του νησιού όπου από την νότια πλευρά, από την ενδοχώρα προχωρήσαμε βόρια με τελικό προορισμό τον Πάνορμο, για ένα ουζάκι και αρκετή χαλάρωση.
Ευχόμαστε πάλι του χρόνου μαζί.

ΕΚΔΡΟΜΗ στην ΤΗΝΟ (4 & 5 Οκτ.2008)

Ω Γλυκιά μου Παναγία!

Τι τρυφερή λέξη στο άκουσμά της! Αει Παρθένε, μητέρα του Χριστού μας και όλων μας. Η ελπίδα της ψυχής μας.Τώρα που όλα οδεύουν προς την καταστροφή , πόσες φορές το λεπτό, άραγε, περνάει από την σκέψη μας; Κι όταν λέμε καταστροφή από πού να ξεκινήσω; για την φύση που καταστρέφουμε εμείς οι ίδιοι; για το περιβάλλον που περιφρονούμε και το ραπίζουμε με τόσο μίσος; για τις ανθρώπινες σχέσεις; που τις έχουμε ισοπεδώσει;

Δεν γελάμε πλέον, δεν τραγουδάμε. ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΜΕ. Δυστυχώς όλα αυτά συμβαίνουν στην καθημερινότητα ενώ εμείς τρέχουμε σαν αλλότρωνες για τα ασήμαντα, για Το ΤΙΠΟΤΑ.

Και φέτος ο Μ.Σ. Χάλκης με ρίζες από το 1948 στην Ερατεινή μας Χάλκη Κων/πόλεως οργάνωσε την καθιερωμένη ετήσια εκδρομή.

Προσκύνημα στο Άγιο Νησί της Τήνου.

Συγκινητική η προσέλευση των μελών και φίλων του Συνδέσμου μας. Μία απόδειξη εκατόν ογδόντα πέντε (185) άτομα. Πόσοι άνθρωποι αλήθεια ζητούν την λύτρωση, την ελπίδα, το κουράγιο να προσκυνήσουν στην Χάρη της Παναγίας μας;

Ξεκινήσαμε από Ραφήνα με πολύ αγάπη και καλή διάθεση από το Δ.Σ. προς όλους. Για το Δ.Σ. oφεiλω να πω ότι ο σύλλογος ιδρύθηκε το 1948 στην Χάλκη Κων/πόλεως και το 1978 με έδρα το Κουκάκι στην Αθήνα.

Αυτό όμως που τους διακρίνει είναι ότι έχουν καλή διάθεση, φιλότιμο και πολλές τρυφερές ευαισθησίες. Είναι οι άνθρωποι που δεν θα ασχοληθούν μόνο με τα προβλήματα του συνδέσμου αλλά και με τα καθημερινά προβλήματα του καθενός που θα ζητήσετε την βοήθεια τους.

Αυτά τα συναισθήματα που αντλούν και μεταδίδουν στις ανθρώπινες σχέσεις, εivαι το πιο γερό θεμέλιο για οποιοδήποτε οικοδόμημα για να στήσουν στήν πορεία της Διοίκησής τους.

Συνεχίζοντας με άψογα καλοκαιρινό καιρό μετά από 4 ώρες φθάσαμε στο λιμάνι όπου με πολύ οργάνωση τακτοποιήθηκαν όλοι οι φiλoι μας σrα Ξενοδοχεία Αστέρια, Αίολος, Λεωνίδας & Πόρτο Μανώλης. Ο καθένας ήταν ελεύθερος να κάνει αυτό που ήθελε μέχρι τις 5:30. Το απόγευμα όπου ξεκινήσαμε με πούλμαν για το γραφικό λιμανάκι του Πόρτο Ιωάννη. Όλα ήταν ήσυχα.
Η θάλασσα έμοιαζε σμαραγδένια λίμνη. Απέναντι η Δήλος και η Μύκονος φαινόταν πεντακάθαρα. Δίπλα στο κόλπο πάνω από τα βράχια δεσπόζει το κάτασπρο εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννη. Μας περίμεναν οι άνθρωποι που το φροντίζουν μαζί με τον Ιερέα με πολύ αγάπη. Ο Ιερέας έψαλλε με ευλάβεια την παράκληση της Παναγίας και μετά στην αυλή της εκκλησίας τελέστηκε αρτοκλασία υπέρ Υγείας όλων.Όλοι εµείς παρακολουθήσαμε με κατάνυξη και ηρεμία την ιερά τελετή. Οι μελωδίες των τροπαρίων συνοδεύονταν από τα τιτιβίσματα των πουλιών και τον απαλό ήχο από τα κύματα της θάλασσας. Μετά ξεκουράστηκαν όλοι με έvα ζεστό καφεδάκι ψημένο από την Μαρικούλα Μαγδάκη και την Περδικούλα…… Μοιράστηκε άρτος ανάμεσα σε κουβεντούλα και χαμόγελα.

Η απουσία του Νίκου και της Κατερίνας Μπογιατζόγλου έγινε αισθητή σε όλους εμάς. Έλειπε η καθαρή φωνή του στους ψαλμούς της παράκλησης.Η σκέψη μας ήταν κοντά του, και του ευχόμαστε ότι καλύτερο.

Στις 8 η ώρα ξεκινήσαμε για το εστιατόριο Ανατολή του Πόρτου. Μας περίμενε ο ιδιοκτήτης Παναγιώτης με την γυναίκα του Κατερίνα.

Δύο ευγενέστατα παιδιά πρόθυμα και χαμογελαστά όπως και όλο το πρωσικό του καταστήματος. Το κατάστημα είναι από τα ωραιότερα. Φωτεινό, ευρύχωρο, και χαρούμενα διακοσμημένο, όπως είναι η ψυχή αυτών των παιδιών. Το προσωπικό ήταν άψογο. Ευγενική και χαρούμενη συμπεριφορά. Το φαγητό νόστιμο και εκλεκτό. Όσο για την ορχήστρα ανταποκρίθηκε σε όλα τα γούστα. Έτσι κύλησε η νύχτα για όλους μέχρι τις 2:30 τα μεσάνυκτα.

Oφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Παναγιώtη για την σημαντική βοήθεια που μας προσέφερε στην μεταφορά μας με πούλμαν και στην όλη προετοιμασία της Αρτοκλασίας.Το πρωί της Κυριακής ήταν ελεύθερο για όλους. Στις 2:10 επιβιβαστήκαμε όλοι στο Πηνελόπη για Ραφήνα. Όλοι ήταν ευχαριστημένοι που τους αξίωσε η Παναγία να προσευχηθούν και να αγγίξουν την εικόνα της και φέτος.

Εμείς ευχόμαστε YΓΕIA στον καθένα ξεχωριστά. Πάντα χαρούμενες στιγμές.

Σας ευχαριστούμε που ήμασταν όλοι μαζί, για την κατανόηση και την υπομονή που είχατε καθ’ όλη την διάρκεια του διημέρου. Για τυχόν λάθη µας ζητούμε συγγνώμη.
Με αγάπη

ΓΙΑΤΙ με τόσα που περνά
ΙΑΣΗ από σε ζητά
ΑΠΑΣΑ η ανθρωπότης

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Καιτούλα μας Αθανασιάδου.Πάντα αφανής μας βοηθάει με ευσυνειδησία σε ολη την οργάνωση της κάθε εκδήλωσης. Έτσι και σε αυτήν την εκδρομή ήταν δίπλα μας.

****************************************************************************

***ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΑΝΟΡΜΟΣ ΤΗΝΟΣ***

Κατα το οδοιπορικο μας στην Τηνο 4 Νοεμβριου 2006 περασαμε κατω απο συνεχη χιονοπτωση τις κατασπρες κορυφες του νησιου καταληγοντας στο ξενοδοχειο για αναπαυση , βολτα στο λιμανι κατω απο ψιλoβροχι , καφε , λουκουμαδες με παγωτο και υπνο.
5 Νοεμβριου 2006 Κατακαλοκαιρο , θαλασσα λαδι , ποδαροδρομο για προσκυνημα προς τον ναο της Μεγαλοχαρης στην συνεχεια βολτα στην ηλιολουστη παραλια , καφεδακι,ελευθεροι για γευμα στα ταβερνακια του λιμανιου , Ξενοδοχειο και τελος προς το καραβι για Πειραια σε μια θαλασσα κυριολεκτικα λαδι, για την επιστροφη μας, λυπημενοι που ο χρονος της παραμονης μας ηταν λιγος αλλα τελικα πληρως ικανοποιημενοι .

ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΑΝΟΡΜΟΥ ΤΗΝΟΥ

Στο καραβι ο Προεδρος και τα μελη του Δ.Σ. υποσχεθηκαμε την επαναληψη παρομοιων ταξιδιων αναψυχης στο εσωτερικο της πατριδας μας η το εξωτερικο με σκοπο την κατανοηση των τοπικων πολιτισμων και της ιστοριας τους.
Ελπίζουμε να σας ξαναδούμε στην επόμενη μας εκδρομή.